Nagłówek

Nagłówek

sobota, 5 kwietnia 2014

HEY


Hej! Jak już zauważyliście usunęłam wszystkie posty. Chcę zacząć wszystko od początku. Dla tych, którzy są tu pierwszy raz, najpierw się przedstawię. Nazywam się Oliwia, mam 14 lat. Jestem w pierwszej klasie gimnazjum o profilu hiszpańskim. Interesuję się modą i fotografią. Moim uzależnieniem jest muzyka, nie umiałabym bez niej żyć :) Dlaczego założyłam bloga? Miałam ich już kilka. Po prostu lubię pisać i dzielić się z innymi moimi spostrzeżeniami. Niestety zrobiłam sobie dość długą przerwę i... brakowało mi tego :) Do powrotu zmotywowała mnie pani Sara Ferreira (http://misscferreira.blogspot.com/) Po spotkaniu z nią odniosłam bardzo pozytywne wrażenie :)


Wiem, że na zdjęciu wyszłam strasznie, ale cóż... liczy się to, że miałam możliwość spotkania się z Sarą :)

Co do samego bloga, będzie to blog głównie o tematyce modowej, ale postaram się, żeby miał w sobie elementy lifestylu :) Będą pojawiać się również posty tematyczne, więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Blog jest po prostu odzwierciedleniem mnie. Chcę, żebyście przez moje posty mogli mnie lepiej poznać.

Naomi, xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz