Nagłówek

Nagłówek

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Pure Heroine

Czysta heroina. Uzależnienie. Dla mnie jest nią muzyka. Słuchając ulubionych dźwięków przenoszę się w swój własny świat, wypełniony marzeniami. Tylko ja i słuchawki w uszach. Zapominam o całym otaczającym mnie świecie :) Słucham naprawdę różnych gatunków, nic konkretnego. Ostatnio bardzo spodobała mi się płyta Lorde. Jest pełna harmonii, wewnętrznego spokoju. Artystka często porusza w utworach kontrowersyjne tematy. Nie przejmuje się opinią innych, sama najlepiej wie czego chce i uparcie dąży do wyznaczonych celów. Jest też bardzo pewna siebie.
Doskonała płyta pod każdym względem. Słuchając jej można usiąść spokojnie i po prostu odpłynąć. Muzyka tak porywa, że można słuchać jej bez końca. Wokalistka, chociaż jest tak młoda i wydaje pierwszą płytę sprawia wrażenie bardzo dojrzałej, jej emocjonalne podejście do wykonywanych utworów sprawia, że po prostu chce się jej słuchać, od rana do wieczora.


A co Wy myślicie o tej płycie? 

Naomi xx

6 komentarzy:

  1. nie znam tej płyty.

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię jej muzykę, ale samej osoby nie cierpię :)

    ideal-moments.blogspot.com -link

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie ;) Nie podoba mi się to jak traktuje i obraża innych wykonawców.

      Usuń
  3. Ja nie jestem jakąś taką wielką fanką Lorde, ale miłoby było posłuchac płyty :)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyżej napisała Magda, ja też nie jestem jej fanką. Jednak płyta okazała się cudowna :)

      Usuń
  4. Świetny blog! Super piszesz posty ;)
    Zapraszam

    http://for-ever-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń